آموزش کامپیوتر.اموزش کامپیوتر.ترفند کامپیوتر.آموزش کامپیوتر

آموزش.کامپیوتر نرم افزار سخت افزار کتاب مقاله رایگان ترفند مطالب جالب به روزکد گوشی

آموزش کامپیوتر.اموزش کامپیوتر.ترفند کامپیوتر.آموزش کامپیوتر

آموزش.کامپیوتر نرم افزار سخت افزار کتاب مقاله رایگان ترفند مطالب جالب به روزکد گوشی

گلس سرامیکی چیست ؟

گلس ؛ لایه محافظ برای امنیت بیشتر

انواع مختلف گلس گوشی

انواع مختلف گلس گوشی – استفاده از گلس گوشی برای محافظت از آسیب هایی که به صفحه نمایش به هنگام ضربه ایجاد می‌شود بسیار مهم است در واقع با پرداخت هزینه نه چندان زیاد، می‌توانید خیال خود را  از پرداخت هزینه اضافی برای تعمیر راحت کنید. در ادامه نکات مفیدی درباره گلس ها ارائه خواهیم داد که به شما در انتخاب گلس مناسب با گوشی تان کمک خواهند کرد.

گلس؛ لایه محافظ برای امنیت بیشتر

کار از محکم کاری عیب نمی‌کند؛ ضرب‌المثلی که هم زیاد شنیدیم و هم زیاد به کار برده ایم.

گلس گوشی یا محافظ صفحه نمایش اهمیت فراوانی دارد؛ این لایه محافظ تضمین می‌کند که گوشی هوشمند شما حتی در حالت استفاده طولانی، ظریف و براق باقی بماند.همچنین برای زمانی که به طور اتفاقی به گوشی شما ضربه‌ای وارد شود به طور چشمگیری می‌تواند از آسیب جلوگیری کند و یا آسیب وارده را به حداقل برساند.

حتما برای شما سوال پیش می‌آید که چرا تولید کنندگان، صفحه نمایشی با کیفیت بهتر که در برابر ضربه ها مقاومت بیشتری داشته باشد تولید نمی‌کنند؟ و یا با وجود اینکه به گفته تولید کنندگان صفحه نمایش ها سخت هستند، چرا باید از گلس گوشی استفاده کنم؟

دلیل آن در ابتدا گفته شد و اینکه وجود یک لایه محافظ، تاثیر بهتری در مراقبت و تضمین امنیت آن خواهد داشت.

چرا گلس گوشی مهم است؟

کدام گلس مناسب گوشی من است؟

با توجه به اهمیت زیاد گوشی ها در زندگی ما و حجم اطلاعاتی که درون خود دارند، امنیت گوشی و طول عمر آن یک مؤلفه بسیار مهم است. و برای اینکه تلفن خود را تا حدودی بیمه کنید و از آسیب ها دور نگه دارید استفاده از گلس، ضروری است. در بازار مارک های مختلفی  وجود دارند که هر کدام برای جلب مشتری ویژگی هایی را ارائه می‌دهند.

در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که هر گلس، مناسب گوشی شما نیست و متناسب با ویژگی های گوشی خود اقدام به انتخاب محافظ صفحه نمایش کنید.

در زیر ویژگی های برای انتخاب بهتر شما را ارائه می‌دهیم که با توجه به آنها می‌توانید به بهترین شکل از صفحه گوشی موبایل خود محافظت کنید.

ویژگی هایی که گلس گوشی باید داشته باشد

  1. ضد خش بودن و دوام

اولین و مهمترین ویژگی، ضد خش و دوام آن است. انتخاب شما باید به گونه ای باشد که گلس گوشی، در برابر ضربه های احتمالی، قیچی، کلید ها و سایر اشیای سخت مقاومت داشته باشد و خراش برندارد.عمدتا در محافظ صفحه با کیفیت از شیشه آلومینوسیلیکات استفاده می‌کنند که تصویری عالی را منعکس می‌کند و دوا بالایی را نیز دارد. هنگام خرید از فروشنده بپرسید که کیفیت شیشه چیست و چه ماده ای در آن به کار رفته است، تل بهترین مارک تجاری را تهیه کنید.

  1. حرکت لمس و حرکت انگشتان خود حس کنید

ویژگی دیگر مهم بعد از با دوام بودن، احساس کردن صاف بودن گلس گوشی است. هر بار که با انگشت خود صفحه را لمس می‌کنید باید احساسی به مراتب بهتر از زمانی که صفحه نمایش گوشی خود را لمس می‌گردید داشته باشید.از طرف دیگر گلس گوشی کدر، بی کیفیت هستند و تقریبا از شیشه خشن ساخته شده اند. هنگامی که انگشتان خود را روی این صفحه ها می‌کشید، نوعی احساس چسبندگی به شما دست می‌دهد.

ویژگی هایی که گلس گوشی باید داشته باشدبخش دوم

  1. متناسب با اندازه صفحه نمایش باشد

اگر برش گلس، دقیق باشد، علاوه بر اینکه پوشش کاملی را ارائه می‌دهد، نشان دهنده کیفیت برتر آن نیز است.

از طرفی دیگر، محافظ صفحه نمایشی که اندازه دقیق نداشته باشد، اشکال نامتقارن در شکاف ها و سوراخ ها ایجاد می‌کنند.

  1. ضد اثر انگشت و مواد چسبنده

جا ماندن اثر انگشت گاهی اوقات بسیار آزار دهنده است. زیرا با جا گذاشتن اثر باعث کاهش وضوح می‌گردد.

علاوه بر این موارد دیگری نیز وجود دارد که باعث بدتر شدن وضوح نیز می‌گردد مانند دستان چرب و یا ریختن آب. اما در صورتی که محافظ گوشی مناسب تهیه کنید هیچکدام از این اتفاقات رخ نمی‌دهد و تایپ و لمس گوشی راحت و بی دردسر است.

برای این که گلس گوشی، ضد اثر انگشت و ضد روغن باشد؛ از پوشش OLEOPHOBIC استفاده می‌کنند که یک پوشش دافع روغن است و با جذب چربی پوست نیز اثری از روغن باقی نمی‌گذارد.

انواع مختلف گلس گوشی

گلس گوشی انواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها مزایای خود را دارند که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

1 – پلی اتیلن ترفتالات

به اختصار PET نیز شناخته می‌شود، بسیار نازک است و حداقل محافظت را در برابر ضربه دارد و از پلاستیکی که در بطری های پلاستیکی و ظروف غذا وجود دارد برای ساخت آن استفاده می‌شود و بعد از نصب اثری ایجاد نمی‌کنند و تقریبا نامرئی هستند.

در ضمن هزینه این محافظ ها، پایین است.

2 – شیشه حرارت دیده

این نوع، بهترین نوع برای محافظت از گوشی است. در برابر خراش های تصادفی بسیار مقاوم است. معیار سختی آن حداقل 7 تا 8 است و به دلیل ضخامت پس از نصب تقریبا دیده می‌شود.

انواع مختلف گلس گوشی
گلس از نوع شیشه حرارت دیده

3 – پلی یورتان ترموپلاستیک

که به اختصار، TPU نیز خوانده می‌شود، پلاستیکی انعطاف پذیر است که نصب آن سخت است، صاف نیست و نور نارنجی را به صفحه نمایش می‌دهد.

محافظت بسیار بالایی در برابر ضربه دارد و در خراش های کوچک خود را ترمیم می‌کند.

4 – Nano Liquid یا نانو مایع

این گلس ها نتیجه پیشرفت تکنولوژی است. این محافظ ها به دلیل استفاده از فناوری نانو برای ساخت آنها به راحتی خراش برنمیدارند و طول عمر بالایی را نیز دارند.

گلس از نوع نانو مایع
گلس از نوع نانو مایع

گلس سرامیکی چیست ؟

گلس سرامیکی از مواد مخصوص TPU و مواد سازنده گلس PC ها ساخته می‌شود. ویژگی برتر گلس سرامیکی این است که هرگز شکسته نمی‌شود و نصب آن نیز بسیار راحت است.

گلس سرامیکی چیست ؟
گلس سرامیکی

این محافظ در دو نوع شفافیت بالا و مات وجود دارند که مات، لمس بهتری می‌دهد و به طبع شفاف، شفافیت و وضوح بهتری را ارائه می‌دهد.

سریال مانکن

سریال های ایرانی در حال اکران و در حال ساخت سال 98

1 سریال مانکن

سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی به زودی وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد. سریال مانکن به نویسندگی بابک کایدان در ۲۶ قسمت به زودی در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

خلاصه داستان سریال مانکن :  : همیشه عشق های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته اند .

خواننده سریال تتیراژ فرزاد فرزین می باشد که در سریال بازیگری هم کرده است

درحال اکران هر هفته شنبه از وب سایت آقای فیلم https://aghayefilm.com

2 سریال آقازاده

«آقازاده» تجربه تازه حامد عنقا در شبکه نمایش خانگی پس از «قلب یخی» است که چهارمین همکاری او با بهرنگ توفیقی را رقم می زند.

خلاصه داستان سریال آقازاده : هنوز اعلام نشده

بازیگران سریال آقازاده : کامبیز دیرباز امین حیایی مهدی سلطانی امین تاریخ جمشید هاشم پور

هنوز اکران نشده

3 -  سریال ترور خاموش

سریال معمایی و اجتماعی ترور خاموش به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری در ۳۱ قسمت و با پایان مجموعه تلویزیونی بوی باران به زودی از شبکه یک سیما پخش می شود.

خلاصه داستان سریال ترور خاموش : موضوع سریال ترور خاموش امنیت نرم و با هدف کاهش آسیب‌ های اجتماعی تولید شده است. معضلات و ناهنجاری‌ هایی که از جمله آن می‌توان به طلاق، مواد مخدر و حاشیه‌ نشینی اشاره کرد.

بازیگران سریال ترور خاموش : سعید راد، جلال فاطمی، حمید عطایی، امیرمحمد زند، پرویز فلاحی‌پور، پریوش نظریه، ستاره اسکندری،رضا مولایی، سامیه لک،

پخش از شبکه 1 و دانلود از وب سایت آقای فیلم https://aghayefilm.com

4 - سریال کرگدن

خلاصه داستان سریال کرگدن : در خلاصه داستان این سریال آمده است ۵ جوان ، به واسطه مهارت هایشان وارد چالش کرگدن می شوند و این سرآغاز رفاقت بین آنهاست، فارغ از این که چالش کرگدن از طرف یک مافیای بزرگ و پر قدرت طراحی شده است و ماجراهای غیر قابل پیش بینی را رقم می زنند

بازیگران سریال کرگدن : به ترتیب حروف الفبا عبارتند از مجید آقاکریمی، محمد امین، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، پانته آ پناهی ها، شراره دولت آبادی، پوریا رحیمی سام، مصطفی زمانی

دانلود فیلم تگزاس 2

دانلود فیلم تگزاس 2

دانلود فیلم ایرانی تگزاس ۲ با حجم کم و کیفیت عالی

نام فیلم : تگزاس۲ | کارگردان : مسعود اطیابی | تهیه کننده : ابراهیم عامریان

منتشر کننده : نیو وان موزیک | کیفیت : عالی,خوب |ژانر (موضوع) : کمدی

مدت: ۹۰ دقیقه | محصول : ایران | سال ساخت : ۱۳۹۸ | پخش : ۱۳۹۸

برای تگزاس ۲ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

بازیگران فیلم :

مهدی هاشمی، سام درخشانی،پژمان جمشیدی، ژاله صامتی،گابریلا پتری، بهرنگ علوی، رضا ناجی،امید روحانی، آدریانو تولوزا، سهیل قنادان، تی آگو متوس و نادر سلیمانی

خلاصه داستان :

هیچ وقت یه ایرانی رو تهدید نکن ،علی الخصوص تو تهران.

دانلود فیلم تگزاس ۲
عوامل فیلم سینمایی تگزاس ۲

نویسنده:حمزه صالحی / مجری طرح: مریم رحیمی / مدیر تولید:سید حمیدرضا اطیابی / مدیر تولید برزیل:امیر رحیمی/ مدیر فیلمبرداری:امیر کریمی / موسیقی:امیر توسلی / صداگذاری:علیرضا علویان / تدوین:مهدی حسینی وند / صدابردار:هادی ساعد محکم / طراح صحنه: سعید هنرمند/ طراح لباس:زهره رحمانی / گریم:محسن دارسنج / برنامه ریز و دستیار کارگردان:امیر علیازی / مشاور کارگردان:نرگس مشایخی / عکاس:نادر فوقانی / جلوه های ویژه میدانی:عباس شوقی / جلوه‌ای ویژه بصری:حسن نجفی و علی فرشچی

 
درباره فیلم تگزاس ۲

فیلم زیبا و کمدی تگزاس۲ ادامه ی تگزاس در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ در سینماهای ایران اکران شد. این فیلم جایگزین فیلم رحمان ۱۴۰۰ شده.

پخش این فیلم بر عهده نیکان فیلم است.

فروش بالای ۱۰ میلیارد تومان فیلم / ۳۱ اردیبهشت ۹۸

دانلود فیلم سامورایی در برلین

دانلود رایگان فیلم سامورایی در برلین , دانلود رایگان فیلم سینمایی سامورایی در برلین , دانلود فیلم سینمایی سامورایی در برلین , دانلود فیلم سینمایی ایرانی سامورایی در برلین
, دانلود فیلم ایرانی سامورایی در برلین , دانلود سامورایی در برلین , بازیگران فیلم سامورایی در برلین , دانلود فیلم سامورایی در برلین اپارات

دانلود فیلم سامورایی در برلین با لینک مسقیم و کیفیت بالا

دانلود فیلم سامورایی در برلین با لینک مستقیم و کیفیت بالا

خلاصه داستان فیلم سامورایی در برلین : سامورایی در برلین فیلمی در ژانر کمدی , به کارگردانی و نویسندگی مهدی نادری و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفاری محصول سال ۱۳۹۷ است .داستان فیلم در مورد سه شخصیت اصلی و کاملا کند ذهن فیلم (حمید فرخ نژاد، امیر مهدی ژوله ومیر طاهر مظلومی) میباشد. که در شهر پیگیر پاس کردن چک های بی محل میباشند و طی داستانی پیچیده که در مورد یک قطع زمین میباشند به برلین سفر میکنند . حمید فرخ نژاد(درنقش سامورایی) که با بازی در ژانر طنز بارها مورد تحسین قرار گرفته است. در این فیلم نقش جمشید سامورایی را بازی میکند

به زودی ......

جدایی نادر از سیمین

جدایی نادر از سیمین فیلمی ایرانی در ژانر درام به کارگردانی و نویسندگی اصغر فرهادی و محصول سال ۱۳۸۹ است . این فیلم برنده اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان ۲۰۱۲ گردید این فیلم مجموعاً بیش از ۵۲ جایزهه جهانی را از آن خود کرده‌است، جوایز معتبر بین‌المللی همچون جایزهٔ اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان، گلدن گلوب بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان، جایزه هیئت داوران و جایزه خرس طلایی از جشنواره فیلم برلین و جایزه ایندیپندنت اسپیریت بهترین فیلم خارجی زبان، جایزه جوایز بودیل بهترین فیلم خارجی زبان و جایزه سزار بهترین فیلم خارجی زبان از جمله جوایز مهم جدایی نادر از سیمین است. همچنین در داخل نیز چندین جایزه از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد خلاصه داستان فیلم جدایی نادر از سیمین : سیمین (لیلا حاتمی) می‌خواهد به‌همراه همسرش نادر (پیمان معادی) و دخترش ترمه (سارینا فرهادی) از ایران برود و همهٔ مقدمات این کار را فراهم کرده. اما نادر نمی‌خواهد پدرش را که از بیماری آلزایمر رنج می‌ برد تنها رها کند. این اختلافات باعث می‌شود سیمین از دادگاه درخواست طلاق کند، اما دادگاه درخواستش را در مورد حضانت فرزندش رد می‌کند و مجبور می‌شود به خانهٔ پدرش برگردد. ترمه تصمیم می‌گیرد پیش پدرش نادر بماند به امید اینکه مادرش سیمین پیش آن‌ها برگردد. نادر نمی‌تواند از عهدهٔ مراقبت از پدرش بربیاید؛ پس برای این کار یک مستخدم به نام راضیه (ساره بیات) استخدام می‌کند. این زن جوان که باردار است این کار را بدون اطلاع همسرش حجت (شهاب حسینی) قبول کرده‌است. یک روز نادر به خانه برمی‌گردد و پدرش را در حالی که دستش با روسری به تخت بسته شده و از روی تخت به زمین افتاده و تنها رهاشده می‌بیند. وقتی راضیه به خانه برمی‌گردد دعوای شدیدی درمی‌گیرد که عواقب تراژیک آن نه‌تنها زندگی نادر را زیر و رو می‌کند، بلکه تصویر دخترش از او را دستخوش تغییر می‌سازد. راضیه به‌دلیل مرگ جنینش به بیمارستان منتقل می‌شود. او و همسرش دلیل مرگ جنین را هل داده شدن توسط نادر می‌دانند و از نادر شکایت می‌کنند و


فیلم جدایی نادر از سیمین

دانلود رایگان فیلم ژن خوک

دانلود فیلم ژن خوک دانلود رایگان فیلم ژن خوک، دانلود فیلم سینمایی ژن خوک بدون سانسور، نقد فیلم ژن خوک، تیزر فیلم ژن خوک، بازیگران فیلم ژن خوک، دانلود فیلم ... دانلود فیلم ژن خوک،دانلود رایگان فیلم ژن خوک،فیلم ژن خوک،دانلود فیلم ژن خوک رایگان،دانلود فیلم ژن خوک با لینک مستقیم،دانلود کامل فیلم ژن خوک،سکانسی از فیلم ...

1.خلاصه ژن خوک : فیلم داستانی کمدی دارد و موضوع ژن خوب رو سوژه خودش قرار داده است و به احتمال زیاد داستان بسیار جالبی دارد که همه رو تحت تاثیر قرار میدهد… بازیگران فیلم ژن خوک : جمشید هاشم پور – نازنین بیاتی – الناز حبیبی – فرشید نزاکتی – وحید کرمانی – هادی حجازی فر – سینا مهرداد – صبا سهیلی – بهرنگ علوی – علیرضا مهران – شهین تسلیمی – احمد مینایی – افشین اخلاقی – مهسا آبیز – قربان نجفی – مهدی دانایی مقدم اینفوگرافی فیلم ژن خوک : نوع : سینمایی | ساخت : ایران | موضوع : کمدی | کارگردان : سعید سهیلی | نویسنده : سعید سهیلی و احمد کاوری | سال تولید : ۱۳۹۶ | سال انتشار : ۱۳۹۷

دانلود فیلم ژن خوک  دانلود رایگان فیلم ژن خوک

فیلم لاتاری با لینک مستقیم و کیفیت بالا

خلاصه داستان فیلم لاتاری : لاتاری فیلمی به سبک اجتماعی – عاشقانه ، فضای حماسی و تلخ؛ به زبان فارسی می‌باشد که به کارگردانی محمدحسین مهدویان ، نویسندگی ابراهیم امینی و محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی محصول سال ۱۳۹۶ است. امیرعلی (ساعد سهیلی) و نوشین (زیبا کرمعلی) دو جوان بیست و یک-بیست و دو ساله قصد ازدواج با یکدیگر را دارند. خانواده‌ها چندان موافق نیستند. آنها صبر پیشه کرده‌اند تا به مرور زمان رضایت خانواده‌هایشان را جلب کنند. آن دو یک رؤیای مشترک دارند؛ برنده شدن در لاتاری و دریافت گرین کارت آمریکا، اما نوشین به واسطه دوست پدرش برای کار ترجمه به دبی می‌رود. پس از مدتی امیرعلی خبر دار می‌شود نوشین خودکشی کرده و او برای پی بردن به راز خودکشی به دبی می‌رود و می‌فهمد نوشین گرفتار باندهای قاچاق جنسی شده بوده‌است

بازیگران فیلم سینمایی لاتاری :

  • ساعد سهیلی در نقش امیرعلی
  • هادی حجازی‌فر در نقش موسی
  • حمید فرخ‌ نژاد در نقش مرتضی
  • زیبا کرمعلی در نقش نوشین بیگی
  • جواد عزتی در نقش نیما بیگی (برادر نوشین)
  • نادر سلیمانی در نقش نعیم (دوست موسی)
  • علیرضا استادی در نقش رضا بیگی (پدر نوشین)
  • مهدی زمین‌پرداز در نقش سامی
  • حمیدرضا هدایتی در نقش پدر امیرعلی
  • مهسا باقری در نقش نسرین بیگی (خواهر نوشین)
  • ابراهیم امینی در نقش هلال

فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

دانلود رایگان فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

فیلم مغزهای کوچک زنگ‌ زده فیلمی به سبک گانگستری درام در فضایی تلخ و اکشن به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی محصول سال ۱۳۹۶ است . شاهین، شکور و شهروز سه برادر هستند که در یک حلبی آباد زندگی می کنند. شکور که برادر بزرگتر است سردسته باند مواد مخدر می باشد. این باند علاوه بر تولید مواد مخدر با دادن مکان زندگی برای کودکان بی سرپرست آنها را برای عضویت در این باند آماده می کند. پلیس ها به مخفیگاه این گروه حمله کرده و شکور را دستگیر می کنند و این موقعیت مناسبی برای شاهین می باشد که سرپرست جدید این باند مواد مخدر باشد….

بازیگران فیلم سینمایی مغزهای کوچک زنگ زده :

  • نوید محمدزاده در نقش شاهین
  • فرهاد اصلانی در نقش شکور
  • فرید سجادی حسینی در نقش پدر
  • نازنین بیاتی در نقش مونا
  • نوید پورفرج در نقش امیر
  • مرجان اتفاقیان در نقش شهره
  • هامون سیدی در نقش مسعود
  • لادن ژاوه‌وند در نقش مادر

دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده با 4 کیفیت و لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده - 5000تومان

کیفیت : 480pحجم : 652.53 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم


دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده - 5000تومان

کیفیت : 720Pحجم : 1 گیگابایت

دانلود با لینک مستقیم


دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده - 5000تومان

کیفیت : 1080pحجم : 1.69 گیگابایت

دانلود با لینک مستقیم


دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده - 6000تومان

کیفیت : 1080HQحجم : 3.72 گیگابایت

دانلود با لینک مستقیم


دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده - 7000تومان

کیفیت : BlueRayحجم : 8 گیگابایت

دانلود با لینک مستقیم

دانلود فیلم تگزاس ۱ با لینک مستقیم

خلاصه داستان فیلم تگزاس ۱ : داستان این فیلم دربارهٔ دو دوست به نام بهرام (پژمان جمشیدی) و ساسان (سام درخشانی) است. ساسان در برزیل زندگی کرده و بهرام نیز می‌خواهد مقیم برزیل شود. برای همین تصمیم می‌گیرد سرپرستی یک کودک برزیلی که نام مادر آن لارا است را به عهده بگیرد که و در ازای آن به ساسان پول هنگفتی بدهد. برادر آلیس (نامزد ساسان) به یک گنگستر بزرگ به نام کارلوس بدهکار است و در ازای پول می‌خواهد آلیس با آن ازدواج کند ساسان هم می‌خواهد پول بهرام را صرف بدهی همسر خود کند ولی بهرام پولی ندارد در همین حال بهرام در یک قرعه کشی پوشک بچه مبلغ یک میلیون دلار برنده می‌شود ولی چون به صورت اتفاقی پله ستاره فوتبال جهانی را می‌زند و فرار می‌کند تحت تعقیب پلیس برزیل و همین طور افراد کارلوس قرار می‌گیرد.

افراد کارلوس آلیس را می‌گیرند و بهرام و ساسان برای نجات آلیس دست به دامن دایی هوشنگ یاکوزا یا هوشنگ شمشیری (حمید فرخ‌نژاد) می‌شوند در نهایت به جزیره تگزاس می‌روند تا آلیس را نجات دهند ولی خودشان هم گیر می‌افتند و دایی هوشنگ پلیس را خبر می‌کند و کارلوس را دستگیر می‌کنند و همگی تصمیم می‌گیرند به ایران بروند در نهایت بهرام جایزه بزرگ خود را می‌گیرد و با هم به ایران می‌روند بعد کارلوس تصمیم می‌گیرد که به دنبال آنها به تهران برود

فیلم تگزاس ۱

بازیگران فیلم تگزاس ۱ :

  • سام درخشانی در نقش ساسان
  • پژمان جمشیدی در نقش بهرام
  • حمید فرخ‌نژاد در نقش دایی هوشنگ
  • گابریلا پتری در نقش آلیس
  • توگان تی شی را در نقش هانیکو
  • آدریانو تولوزا در نقش کارلوس
  • تی آگو متوس در نقش نوچه کارلوس
  • فرانسین لیما در نقش گنده بک
  • لی بوم بوم در نقش لارا
  • موحد شادرو در نقش دوست بهرام

مَلی و راه‌های نرفته‌اش فیلمی به کارگردانی و نویسندگی تهمینه میلانی

مَلی و راه‌های نرفته‌اش فیلمی به کارگردانی و نویسندگی تهمینه میلانی و تهیه‌ کنندگی محمد نیک‌ بین محصول سال 1395 است . این فیلم از تاریخ 22 شهریور 1396 در سینماهای ایران اکران میشود و بزودی هم در شبکه ها خانگی راه پیدا میکند . ملی و هزار راه نرفته داستان دختری جوان و کم تجربه به نام «ملیحه» است که با ازدواجی نادرست و بدون رضایت خانواده با جوانی به نام سیامک (با بازی میلاد کی مرام) دچار مشکلاتی می شود . میلاد کی مرام ، ماهور الوند ، السا فیروزآذر ، جمشید هاشم‌پور ، افسراسدی ، جمشید جهانزاده ، فرزانه نشاط‌خواه ، ستاره اسکندری ، سارا خویینی‌ها ، مسعود فروتن و فلور نظری در فیلم سینمایی ملی و راه های نرفته اش هنرنمایی کرده اند . سایر عوامل فیلم : نویسنده: تهمینه میلانی/ مدیر فیلمبرداری: تورج منصوری/ مدیر تولید: محمد صادق آذین/ صدابردار: اسحاق خانزادی/ تدوین: سپیده عبدالوهاب

مَلی و راه‌های نرفته‌اش


دانلود فیلم ملی و راه های نرفته اش نماشا , دانلود فیلم ملی و راه های نرفته اش در سروش , دانلود فیلم ملی و راه های نرفته اش از سایت دوستی ها , دانلود فیلم ملی و راه های نرفته اش mkv, دانلود فیلم ملی و راه های نرفته اش کیفیت 720p
دانلود فیلم ملی و راه های نرفته اش با لینک مستقیم بدون سانسور , دانلود فیلم ملی و راه های نرفته اش از سایت نماشا , دانلود فیلم ملی و راه های نرفته اش بصورت رایگان

فیلم ثبت با سند برابر است

نام اثر: ثبت با سند برابر است

کیفیت ها: full hd 1080p – hd 720p – sd 480p

مخاطب: بزرگسالان

نوع فیلم: سینمایی

محصول: ایران

موضوع: اجتماعی

نویسنده و کارگردان: بهمن گودرزی، زادهٔ هفدهم دی ماه ۱۳۵۷، کارگردان و مدیر تولید ایرانی‌ست. او فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی با مدرک کارشناسی ارشد در رشتهٔ کارگردانی‌ست و فعالیت سینمایی خود را با فیلم همسفر مهدی فخیم زاده به عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز آغاز کرد.فعالیت حرفه ای خود را به عنوان دستیار کارگردان در فیلم نابخشوده به کارگردانی ایرج قادری در سال ۱۳۷۴ آغاز نمود.

تهیه کننده: مجتبی متولی

فیلم ثبت با سند برابر است به صورت قانونی و کامل

با هنرنمایی: پوریا پور سرخ ، سحر قریشی، فرزاد حسنی، نیوشا ضیغمی، امین حیایی، مجید صالحی، الهام حمیدی، علی مسعودی، سپند امیرسلیمانی، مهران رجبی، یزدان فتوحی، مجید شهریاری، اردشیر کاظمی، عباس محمدی، جواد زیتونی، فرج گل سفیدی، فاطمه شکری، محمدرضا شریفی نیا و آرشا چاوشی.

سال تولید: 1394

تاریخ انتشار: 1396

مدت زمان: – دقیقه

درباره فیلم:
ثبت با سند برابر است فیلمی به کارگردانی بهمن گودرزی و به تهیه‌کنندگی مجتبی متولی محصول سال ۱۳۹۴ است.

خلاصه داستان:
همیشه تو زندگیم دنبال یه پاس طلایی بودم ولی بهم پاس که ندادن هیچ، خودشون توپ رو کردن تو گل! اونا شدن غزال تیزپا، من شدم شیر، بی یال

پشتیبانی تلگرام :: صفحه راهنما

شماره پشتیبانی(ساعات اداری): 09367384848

رمز نسخه پیش فروش :

upnamair-jhbsdcyzh


480: http://upnama.ir/download.php?id=o09uqog60r9x78h8mvksd96hp4kd9n&quality=480p

720p: http://upnama.ir/download.php?id=o09uqog60r9x78h8mvksd96hp4kd9n&quality=720p

1080p: http://upnama.ir/download.php?id=o09uqog60r9x78h8mvksd96hp4kd9n&quality=1080p

1080hq: http://upnama.ir/download.php?id=o09uqog60r9x78h8mvksd96hp4kd9n&quality=1080hq

فیلم رحمان ۱۴۰۰

خلاصه داستان فیلم رحمان ۱۴۰۰: داستان این فیلم درباره مردی به نام رحمان است که کارگر آبدارچی یک شرکت است و مشکلات مالی زیادی دارد از طرف دیگر او متوجه میشود که به سرطان بدخیمی مبتلا شده و به گفته پزشک معالجش، بزودی از دنیا می رود؛ در این میان، فکری به سرش خطور می کند تا از طریق مرگش بتواند برای خانواده اش پولی دست و پا کند به همین دلیل از رئیس خود به نام آقای جالوسی درخواست مساعده می کند تا زنش بتواند اوضاع فرزندانش را در آینده تضمین نماید. اما آقا جالوسی یک چک به تاریخ سال ۱۴۰۰ شمسی به او می دهد تا در آن تاریخ چک را پاس کند و…

دانلود فیلم سینمایی رحمان 1400 با بازیگری مهران مدیری

بازیگران این فیلم عبارتند از:

  • محمدرضا گلزار
  • سعید آقاخانی
  • یکتا ناصر
  • بهرام افشاری
  • غلامرضا نیکخواه
  • ساره بیات
  • مهران مدیری

عوامل ساخت این فیلم عبارتند از:

  • نویسنده: بابک کایدان
  • تهیه کننده: علی سرتیپی
  • مجری طرح: جواد نوروزبیگی
  • مدیر فیلمبرداری: مرتضی هدایی
  • تدوین: موحد شادرو
  • مدیر تولید: وحید مشاری
  • صدابردار: وحید دوزنده
  • طراحی و ترکیب صدا: امیر حسین صادقی
  • طراح چهره پردازی: امید گل زاده
  • طراح صحنه: محسن غلامی
  • طراح لباس: آرتا ماهان
  • عکاس: معین باقری
  • کارگردان پشت صحنه: مهدی کریمی
  • جلوه های ویژه بصری: فرید ناظرفصیحی
  • سرپرست گروه کارگردانی و مدیر برنامه ریزی: نغمه نظری
  • مدیر تدارکات: آرش صالحی
  • مدیر روابط عمومی: محمد حیدری.

نقد فیلم « رحمان ۱۴۰۰ » مووی مگ :

سینمای ایران در چند سال اخیر میزبان جنسی از کمدی بوده که تا پیش از این معمولاً در کلیپ های اینترنتی رویت می شد و البته از میزان بسیار بالای بازدید برخوردار بود. محبوبیت این دسته از کلیپ ها سبب شد تا سینمای ایران نیز روی خوشی به این نوع محتوا نشان دهد و آثاری با رویکرد مشابه را روانه سینما نماید که با استقبال بی نظیری از جانب مخاطبین ایرانی مواجه شد. فروش بی سابقه آثاری نظیر « هزارپا » می تواند دلیل محکمی باشد برای آنکه ثابت کند، مخاطب ایرانی تمایل زیادی به تماشای این جنس کمدی در سینما دارد و رویه ساخت این آثار نیز با شیب تندی در حال افزایش است.

ماجرای نیم روز ۲ رد خون

فیلم رد خون قسمت دومِ ماجرای نیمروز ۲ جدیدترین اثر محمدحسین مهدویان میباشد. ماجرای نیم روز ۲ رد خون ادامه همان داستان قبلی را در پی گرفته با این فرق که اتفاق های داستان در چند سال بعد اتفاق می افتد.

محمدحسین مهدویان در فیلم جدیدش تصمیم به نوشتن داستان حول اتفاقات عملیات مرصاد گرفته است. مانند قسمت قبلی شاهد حضور یک گروه به عنوان طرف مثبت هستیم تا یک فرد همانند اکثر فیلم های کلیشه ای که وجه تمایز این سری با فیلم های دیگر میشود.

البته ناگفته نماند که اعضای گروه همان اعضای گروه قبلی نیستند و تعدادی افراد به آنها اضافه و حذف شده اند. وجه جدیدی که فیلم جدید رد خون سعی در پرداختن به آنها را دارد بخش درامِ فیلم هست که قاطیِ ماجرای فیلم رد خون میشود و با رابطه عاشقانه جدیدی در این قسمت مواجه هستیم.

انتقاداتی که به فیلم جدید ماجرای نیمروز ۲ وارد هست انتقادات جدی و قابل تاملی هستن که نمیشه به سادگی رهاش کرد.

انتقاداتی مثل تحریف تاریخ اصلی جنگ با دست بردن به برخی اتفاقات و توهین به برخی شخصیت های سیاسی که در آخر منجر به سمت گیری سیاسی به طرف گروه خاصی میشود تا حدی که برخی رد خون را به سادگی رد پول خطاب میکنند و اعتقاد دارند این قسمت جذابیت قسمت قبلی را دارا نیست. شاید مهدویان در این قسمت سعی در جبران ناتوانی فیلم قبلی اش یعنی لاتاری کرده که البته آنهم زیاد به موفقیت نزدیک نشده.

بازیگران این فیلم عبارتند از :

    بهنوش طباطبایی

    هادی حجازی

    محسن کیایی

    جواد عزتی

    حسین مهری

    هستی مهدوی

سریال سال های دور از خانه شاهگوش ۲


دانلود سریال سال های دور از خانه

قسمت ۱ اضاف شد

سالهای دور از خانه سریالی برای شبکه نمایش خانگی است که مجید صالحی کارگردانی آن را برعهده دارد . هادی کاظمی و احمد مهرانفر دو شخصیت اصلی این سریال کمدی نمایش خانگی را تشکیل میدهند که با گریمی متفاوت در این سریال جلوی دوربین رفتند.

خلاصه داستان سریال سال های دور از خانه ” شاهگوش ۲ : داستان سریال ۱۵۱۲ روز بعد از اتفاق عجیبی که برای خنجری در شاهگوش رخ داد ، شروع می شود؛ دقیقا از جایی که پس از طرح جمع آوری سگ ها و انتقال آنها به کلانتری ۱۰۰ ملت ، خنجری سگ الیزابت را فراری می دهد اما تا ۱۵۱۲ روز بعد خبری از دختر نمی شود! او هم مجبور است در تمام این مدت به عنوان سرباز فراری ، داخل پارک بخوابد

بازیگران سریال سالهای دور از خانه ” شاهگوش ۲ ” : احمد مهرانفر در نقش خنجری ، هادی کاظمی در نقش زهره ، حدیث میرامینی، آزیتا حاجیان، آزاده زارعی، احسان کریمی، گیتی قاسمی، علیرضا استادی، میرطاهر مظلومی، مهرناز بیات ، سیاوش چراغی پور و مسعود روشن پژوه دیگر بازیگران اصلی این سریال کمدی را تشکیل میدهند.

************

پیش خرید قسمت ۱ سریال سالهای دور از خانه

خرید قانونی و دانلود سریال سال های دور از خانه قسمت اول

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۴K
قیمت : ۷۰۰۰ تومان

خرید و دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۱۰۸۰HQ
قیمت : ۵۰۰۰ تومان

خرید و دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۱۰۸۰p
قیمت : ۴۵۰۰ تومان

خرید و دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۷۲۰p
قیمت : ۴۰۰۰ تومان

خرید و دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۴۸۰p

قیمت : ۳۵۰۰ تومان

************

پشتیبانی تلگرام :: صفحه راهنما

شماره پشتیبانی(ساعات اداری): ۰۹۰۵۹۱۲۸۱۹۵

شما در حال پیش خرید هستید، این به این معناست که شما از هم اکنون می توانید فایل را دانلود نمایید اما برای مشاهده آن نیاز به کلمه عبوری دارید که در صبح روز ۳۱ فروردین برای شما ارسال می شود.

فیلم The House That Jack Built 2018 خانه ای که جک ساخت

خلاصه داستان فیلم The House That Jack Built 2018 خانه ای که جک ساخت : فیلم سینمایی خانه ای که جک ساخت در ژانر کمدی، ترسناک و  درام است و در سال ۲۰۱۸ اکران شد. از بازیگران این فیلم میتوان مت دیلون در نقش جک ، برونو گانتس در نقش ورج ، اوما تورمن در نقش خانوم شماره ۱ ، اد اسپیلرز در نقش اد – افسر پلیس ۲ ، شیوون فالون هوگان در نقش کلر میلر – خانوم شماره ۲ ، سوفی گرابول در نقش خانوم شماره ۳ ،  رایلی کیو در نقش جلکین – «سیمپل» ، جرمی دیویس در نقش ال نام برد.

خانه‌ای که جک ساخت (The House That Jack Built) فیلمی هنری در ژانر وحشت روان‌ شناختی به کارگردانی لارس فون تریه محصول ۲۰۱۸ است.

 

خانه ای که جک ساختکیفیت : WEB-DL 480Pحجم : 686 مگابایت
خانه ای که جک ساختکیفیت : WEB-DL 720Pحجم : 1.37 گیگابایت
خانه ای که جک ساختکیفیت : WEB-DL 1080Pحجم : 2.53 گیگابایت

دانلود فیلم Green Book 2018 کتاب سبز با دوبله فارسی


دانلود فیلم Green Book 2018 کتاب سبز با دوبله فارسی

دانلود فیلم Green Book 2018 کتاب سبز با دوبله فارسی

نویسنده : Nick Vallelonga, Brian Hayes Currie کارگردان : Peter Farrelly بازیگران : Viggo Mortensen, Mahershala Ali, Linda Cardellini
بیوگرافی، درام، کمدی

فیلم کتاب سبز فیلمی است در ژانر بیوگرافی، کمدی و درام که مناسب برای افراد بالای 13 سال میباشد

خلاصه داستان فیلم Green Book 2018 کتاب سبز: داستان این فیلم بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است و درباره بیوگرافی یک ک پیانیست نابغه‌‌ی سیاه پوست به نام دکتر دان شیرلی (با بازی ماهرشالا علی) است که یک آهنگساز چیره دست جامائیکایی بود و در سال ۲۰۱۳ درگذشت. او یک مرد سفیدپوست ایتالیایی-آمریکایی به نام تونی واللونگا (با بازی ویگو مورتنسن) را استخدام می‌کند تا راننده و بادیگارد شخصی اش در تور کنسرت‌های جنوب آمریکا باشد. و…

کتاب سبزکیفیت : BluRay 480pحجم : 647 مگابایتدانلود با لینک مستقیم
کتاب سبزکیفیت : BluRay 720pحجم : 1230 مگابایتدانلود با لینک مستقیم
کتاب سبزکیفیت : BluRay 1080pحجم : 2350 مگابایتدانلود با لینک مستقیم

دانلود ریمیکس بسیار زیبای سینا درخشنده به نام دلدار با بالا ترین کیفیت

دانلود ریمیکس بسیار زیبای سینا درخشنده به نام دلدار با بالا ترین کیفیت

Download New Remix Sina DerakhshandeDeldar

ریمیکس آهنگ دلدار سینا درخشنده کیفیت ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین آهنگ Deldar

متن ریمیکس آهنگ دلدار سینا درخشنده

آخ یه دل دارم یه دلدار شدم عاشقت ای یار

تو فقط لب تر کنی من میمیرم روزی صد بار

آخ یه دل دارم یه دلدار شدم عاشقت ای یار

تو فقط لب تر کنی من میمیرم روزی صد بار

ریمیکس آهنگ دلدار سینا درخشنده

دانلود آهنگ من خالتورم با صدای سعید پانتر

دانلود آهنگ بسیار زیبای سعید پانتر به نام من خالتورم با بالا ترین کیفیت

Download New Music Saeed Panter Man Khaltooram

آهنگ من خالتورم سعید پانتر کیفیت 320 به همراه پخش آنلاین آهنگ Man Khaltooram

دانلود آهنگ من خالتورم با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ من خالتورم با صدای سعید پانتر

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ من خالتورم سعید پانتر

آهنگ من خالتورم سعید پانتر

دانلود آهنگ گول عکسامو نخور با صدای علیشمس

دانلود آهنگ بسیار زیبای علیشمس به نام گول عکسامو نخور با بالا ترین کیفیت

Download New Music Alishmas Ft Kimia Goole Aksamo Nakhor

آهنگ گول عکسامو نخور علیشمس کیفیت 320 به همراه پخش آنلاین آهنگ Goole Aksamo Nakhor

دانلود آهنگ گول عکسامو نخور با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ گول عکسامو نخور با صدای علیشمس

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ گول عکسامو نخور علیشمس

 

آهنگ گول عکسامو نخور علیشمس

دانلود آلبوم ایران من همایون شجریان

آلبوم ایران من همایون شجریان Homayoun Shajarian Irane Man

دانلود آلبوم بسیار زیبای همایون شجریان به نام ایرانِ من با بالا ترین کیفیت

Download New Abum by Homayoun Shajarian – Irane Man

به زودی از نیوموزیکفا … آلبوم ۱۵ شهریور منتشر می شود

آلبوم همایون شجریان ایرانِ من Homayoun Shajarian Irane Man

Homayoun Shajarian – Irane Man

****

دانلود به صورت فایل زیپ | کیفیت ۳۲۰

به زودی از نیوموزیکفا … آلبوم ۱۵ شهریور منتشر می شود ( خرید اینترنتی )

متن آهنگ ایران من همایون شجریان

خوب شد دردم دوا شد … خوب شد

درد عشقت گر به عشقت مبتلا شد خوب شد

سبزه یار آمد عطر مسیحایی گیسوی نگار امد

قفل غزل باز شد هله در هله آواز پرستوی بهار آمد

خلدبرین آمد فصل شکوفایی رویای زمین آمد

کار دل عشاق سکه شد و سین محبت به سر سفره ی سین آمد

آلبوم ایران من همایون شجریان Homayoun Shajarian Irane Man

دانلود آهنگ رفت با صدای افشین آذری

دانلود آهنگ بسیار زیبای افشین آذری به نام رفت با بالا ترین کیفیت

Download New Music Afshin Azari Raft

دانلود آهنگ غمگین افشین آذری به نام رفت

آهنگ رفت افشین آذری کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Raft

دانلود آهنگ رفت با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ رفت با صدای افشین آذری

ترانه: مصطفی ربیعی, موزیک: افشین آذری , تنظیم:مجید الماسی

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ رفت افشین آذری

چی سرت آوردن دل دیوونه بسته گریه نکن آخه بی اقبال

باورم نکردی تو کشیدی منو به هوای مریض این جنجال

رفت که دلم بکنه دق رفت که مونده گریه و هق هق

رفت بشکنه دل عاشق تنها رفت

رفت چشمو بکنه خیس رفت

دیگه هیچی مهم نیست

رفت نگو چیزی دلم نیست تنها رفت

من که نمیفهمم مگه یه آدم چقدر می تونه پاشه بی احساس

برو تقصیر خودت رو گردن این و اون ننداز بی احساس

به من نگاه کن واسه ی

قطره به قطره ی اشک چشام تو مسئولی

واسه ی لحظه به لحظه ی درد و غمام تو مسئولی بی احساس

دلم یه شونه میخواد که بغضمو داد بزنم

بشکنم فاصله هارو مشت به دیوار بزنم

تن افسردگی هامو بشکنم دار بزنم مشت به دیوار بزنم

امشب این مسکنا هم کم نکرد آتیشمو دارم

از شدت این دوری شکنجه میشمو

دارم از شدت این دوری شکنجه میشمو کم نکرد آتیشمو

من که نمیفهمم مگه یه آدم چقدر می تونه پاشه بی احساس

برو تقصیر خودت رو گردن این و اون ننداز بی احساس

به من نگاه کن واسه ی

قطره به قطره ی اشک چشام تو مسئولی

واسه ی لحظه به لحظه ی درد و غمام تو مسئولی بی احساس

آهنگ رفت افشین آذری

دانلود آهنگ خیلى فورى با صدای شهاب تیام

آهنگ بسیار زیبای شهاب تیام به نام خیلى فورى با بالا ترین کیفیت

Download New Music Shahab Tiam Kheyli Fori

آهنگ شاد شهاب تیام به نام خیلی فوری

به زودی از نیوموزیکفا…

آهنگ خیلى فورى شهاب تیام کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Kheyli Fori

دانلود آهنگ خیلى فورى با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ خیلى فورى با صدای شهاب تیام

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ خیلى فورى شهاب تیام

آهنگ خیلى فورى شهاب تیام

ریمیکس شاد قرامافون ۸

ریمیکس ۸ قرامافون دی جی پی اس Gheramophone

رمیکس جدید قرامافون دی جی پی اس

ریمیکس جدید ۹۷ Gheramophone 

Gheramophone Dj Ps Episode 8

ریمیکس شاد قرامافون ۸

ریمیکس 8 قرامافون دی جی پی اس Gheramophone – ریمیکس دی جی پی اس 8

Artist: DJ_PS – Podcast: Gheramophone – Episode: 8 – Genre: Persian

لیست آهنگهای موجود در ریمیکس ۸ قرامافون دی جی پی اس

Shahab Mozaffari – Ma Bahalim

Saman Jalili – Ghalbe To

Sahar – Che Haliye

Masoud Sadeghloo – Mage Jange

Sina shabankhani – Range Sal

Sina Derakhshande – Deldar

Sasy – Che Pesari

Shahab Mozaffari & Ali Yasini – Vay Vay (DJ PS & Ehsan Foroutan Remix)

Majid Eslahi – Bashe Bashe

Amirhossein Eftekhari – Ziba Negara

Sina Shabankhani – Ey Yar

Edvin – Tala

Macan Band – Baziche (DJ Ardy Remix)

Emad Talebzadeh – Yare Dordoone

Tohi – Amazing (Ehsan Foroutan Remix)

Ahlam – Dele Divooneh

Mehrzad Amirkhani – Joonam

Hoorosh Band – Mah Pishooni

Martik – Ahooye Por Kereshmeh

Hamid Hiraad – Del Ey Del

Sandy – Halimeh

Farrux Raimov – Anjir

Hamed Pahlan – Pahlania

Meysam Ebrahimi – Joono Delam

Kamyar ft Aziz Weisi – Larzan

Mohsen Chavoshi – Beraghsa

ریمیکس ۸ قرامافون دی جی پی اس Gheramophone

آلبوم “هفت” از “فرید” با حضور رضا پیشرو ،امیر خلوت ، سین ، پیام ترک

دانلود آلبوم هفت امیر خلوت ( آلبوم ۷ امیر خلوت ) – Amir Khalvat – 7

Download New Album Amir Khalvat Haft

آلبوم ۷ با صدای امیر خلوت

آلبوم “هفت” از “فرید” با حضور رضا پیشرو ،امیر خلوت ، سین ، پیام ترک

به زودی از نیوموزیکفا … جمعه ساعت ۱۸

دانلود آلبوم هفت امیر خلوت ( آلبوم 7 امیر خلوت ) - Amir Khalvat - 7

دانلود آلبوم ۷ امیرخلوت به صورت تکی

۱ – به زودی

دانلود آلبوم هفت امیر خلوت | کیفیت ۳۲۰

*****

دانلود آلبوم هفت امیر خلوت | کیفیت ۱۲۸

به زودی از نیوموزیکفا

دانلود آلبوم هفت امیر خلوت ( آلبوم ۷ امیر خلوت ) – Amir Khalvat – 7

دانلود آهنگ حال پریشون با صدای امیرحسین افتخاری

آهنگ حال پریشون امیرحسین افتخاری کیفیت ۳۲۰ به همراه متن آهنگ Hale Parishoon

دانلود آهنگ بسیار زیبای امیرحسین افتخاری به نام حال پریشون با بالا ترین کیفیت

Download New Music Amirhossein Eftekhari Hale Parishoon

به زودی از نیوموزیکفا …

 شنبه ۶ مرداد

آهنگ حال پریشون امیرحسین افتخاری کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Hale Parishoon

دانلود آهنگ حال پریشون با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ حال پریشون با صدای امیرحسین افتخاری

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ حال پریشون امیرحسین افتخاری

آهنگ حال پریشون امیرحسین افتخاری


لینک کوتاه مطلب

http://newmusicfa.ir/?p=20746

دانلود آهنگ چه پسری با صدای ساسی

دانلود آهنگ بسیار زیبای ساسی به نام چه پسری با بالا ترین کیفیت

Download New Music Sasy Che Pesari

آهنگ شاد ساسی به نام چه پسری

به زودی از نیوموزیکفا …

دانلود آهنگ جدید ساسی

دانلود آهنگ چه پسری با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ چه پسری با صدای ساسی

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ چه پسری ساسی

آهنگ چه پسری ساسی

دانلود آهنگ فرشته با صدای مسعود صابری

دانلود آهنگ بسیار زیبای مسعود صابری به نام فرشته با بالا ترین کیفیت

Download New Music Masoud Saberi Freshteh

به زودی … دمو اضاف شد

مسعود صابری

دانلود آهنگ فرشته با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ فرشته با صدای مسعود صابری

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ فرشته مسعود صابری

دوست داشتنی ترین کسی هستی که دوست دارم

ولی نمیزارم کسی بفهمه واسه تو اینجوری بیمارم

تو خواستنی ترین کسی هستی که میشناسم

تو میمونی واسم همه میخوانت که رو تو اینجوری حساسم

آهنگ فرشته مسعود صابری

فیلم زندانی ها مسعود ده نمکی با لینک مستقیم

دانلود فیلم زندانی ها با لینک مستقیم و کیفیت بالا ۷۲۰ و ۱۰۸۰

دانلود فیلم ایرانی زندانی ها با بازی هومن برق نورد لینک مستقیم

فیلم کامل زندانی ها , دانلود فیلم , دانلود فیلم ایرانی , فیلم جدید ایرانی

به زودی …

فیلم زندانی ها مسعود ده نمکی با لینک مستقیم

تهیه کننده و کارگردان : مسعود ده نمکی

بازیگران فیلم زندانی ها : هدایت هاشمی، بهنام تشکر، هومن برق نورد ، بهاره افشاری، بهنوش بختیاری، اصغر نقی زاده، رسول نجفیان، امیر نوری ….

خلاصه داستان فیلم زندانی ها : اعلام نشده

لینک های خرید و دانلود قانونی فیلم قاتل اهلی

لینک خرید و دانلود با کیفیت ۴۸۰p

لینک خرید و دانلود با کیفیت ۷۲۰p

لینک خرید و دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

لینک خرید و دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p-Hq

لینک خرید تمام کیفیت ها

*************

عکس های از فیلم جدید مسعود ده نمکی به نام زندانی ها

دانلود فیلم زندانی ها با لینک مستقیم و کیفیت بالا ۷۲۰ و ۱۰۸۰

فیلم زندانی ها مسعود ده نمکی با لینک مستقیم

هومن برق نورد و بهنام تشکر در فیلم سینمایی زندانی ها ساخته مسعود ده نمکی

فیلم زندانی ها مسعود ده نمکی با لینک مستقیم

فیلم زندانی ها مسعود ده نمکی با لینک مستقیم Film Zendaniha

فیلم زندانی ها مسعود ده نمکی با لینک مستقیم

خبرگزاری فارس ///، «زندانی ها» عنوان جدیدترین ساخته مسعود ده نمکی است . این فیلم هفتمین اثر بلند سینمایی ده نمکی به شمار می آید که برای دریافت پروانه ساخت از وزارت ارشاد به عنوان تهیه کننده و کارگردان اقدام کرد. «زندانی ها» با موضوع اجتماعی آماده می شود و وقایع آن در تاریخ معاصر می گذرد. ده نمکی مانند دیگر آثار خود در این فیلم نیز به دنبال ارزش های فراموش شده و دغدغه های انسانی است.

ده نمکی قصد داشت در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی فیلم «طیب خان» را بسازد که به دلیل موانعی که بر سر راه تولید فیلم ایجاد شد و فصل مناسب فیلمبرداری که از دست رفت تصمیم گرفت تولید فیلم را به سال آینده و همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی موکول کند و فیلمنامه اجتماعی «زندانی ها» را برای تولید آماده کرد. به محض دریافت پروانه ساخت مراحل اجرایی فیلم انجام شده و فیلم وارد مرحله تولید می شود که با پیش بینی های صورت گرفته فیلم برای حضور در جشنواره سی و ششم فیلم فجر آماده خواهد شد.

بنابراین گزارش، مجموعه آثار مسعود ده نمکی مورد توجه مخاطب قرار گرفت و فیلم های «اخراجی‌ها» در برهه ای از زمان مخاطب را با سینما آشتی داد و رکورد مخاطب را در سینمای ایران جابه جا کرد. مجموع فروش شش فیلم ده نمکی در گیشه سینماها بیش از ۳۰ میلیارد تومان است و به همین دلیل او یکی از پولسازترین کارگردانان سینمای ایران به شمار می آید.


لینک کوتاه مطلب

http://newmusicfa.ir/?p=20284

فیلم کامل قاتل اهلی

دانلود فیلم ایرانی قاتل اهلی با بازی پرویز پرستویی لینک مستقیم

فیلم کامل قاتل اهلی , دانلود فیلم , دانلود فیلم ایرانی , فیلم جدید ایرانی

دانلود فیلم قاتل اهلی با لینک مستقیم و کیفیت بالا ۷۲۰ و ۱۰۸۰

کارگردان : مسعود کیمیایی

تهیه‌کننده : منصور لشکری قوچانی

نویسنده : مسعود کیمیایی

قاتل اهلی فیلمی به کارگردانی مسعود کیمیایی است. این فیلم در سال ۱۳۹۵ تولید شده‌است. این فیلم در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت.این فیلم در تاریخ ۱ آذر ۱۳۹۶ در سینماهای ایران اکران شده‌است.

بازیگران فیلم سینمایی قاتل اهلی :  پرویز پرستویی ،امیر جدیدی ، پگاه آهنگرانی ، پرویز پورحسینی ، حمیدرضا افشار ، حمیدرضا آذرنگ ، هستی محمایی ، رضا رشیدپور ، لعیا زنگنه ، یغما گلرویی ، پولاد کیمیایی ، سعید پیردوست ، حمید رحیمی

خلاصه داستان قاتل اهلی : حاج‌آقا دکتر جلال سروش (پرویز پرستویی)، کارآفرین موفق بخش خصوصی، تصمیم به افشای خیانت‌های شرکت پیسارو که مافیای قدرت و ثروت است می‌گیرد. سیاوش مطلق (امیر جدیدی) و احمد کیا (حمیدرضا آذرنگ) فرزندخوانده‌های سروش‌اند و سیاوش نه‌تنها مورداعتمادترین فرد نزد سروش است، بلکه دلبستهٔ مهتاب (پگاه آهنگرانی)، دختر او هم هست؛ اما مهتاب رابطهٔ عاطفی با بهمن (پولاد کیمیایی)، خوانندهٔ پاپ، دارد. تعطیلی کنسرت‌ها دامنهٔ اختلافات اقتصادی سروش و شرکت پیسارو تاوانی دارد که نه‌فقط اطرافیانش بلکه همهٔ مردم باید آن را بپردازند و….

لینک های خرید و دانلود قانونی فیلم قاتل اهلی

لینک خرید و دانلود با کیفیت ۴۸۰p

لینک خرید و دانلود با کیفیت ۷۲۰p

لینک خرید و دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

لینک خرید و دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p-Hq

لینک خرید تمام کیفیت ها

****

دانلود فیلم ایرانی قاتل اهلی با بازی پرویز پرستویی

دانلود فیلم ایرانی قاتل اهلی با بازی پرویز پرستویی

دانلود فیلم ایرانی قاتل اهلی با بازی پرویز پرستویی

دانلود فیلم ایرانی قاتل اهلی با بازی پرویز پرستویی

دانلود فیلم ایرانی قاتل اهلی با بازی پرویز پرستویی

دانلود فیلم قاتل اهلی با لینک مستقیم

فیلم هزارپا با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی هزارپا با بازی رضا عطاران و جواد عزتی لینک مستقیم

فیلم کامل هزارپا , دانلود فیلم , دانلود فیلم ایرانی , فیلم جدید ایرانی

به زودی….

دانلود فیلم هزارپا با لینک مستقیم و کیفیت بالا ۷۲۰ و ۱۰۸۰

کارگردان : ابوالحسن داوودی

تهیه‌کننده : رضا رخشان

نویسنده : امیر برادران ، پیمان جزینی ، مصطفی زندی

هزارپا تازه‌ترین فیلم ابوالحسن داوودی به عنوان کارگردان بعد از فیلم رخ دیوانه است.

بازیگران فیلم سینمایی هزار پا : رضا عطاران ، جواد عزتی ، سارا بهرامی ، مهران احمدی ، لاله اسکندری ، سعید امیرسلیمانی ، شهره لرستانی ، سپند امیرسلیمانی، امیرمهدی ژوله، سینا رازانی، حسین سلیمانی، محمد نادری، علی عامل هاشمی، علی صالحی، نعیمه نظام دوست

خلاصه داستان فیلم هزارپا : هزارپا داستانی کمدی دارد که به فضای دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ مربوط می‌شود.

توجه : لینک های دانلود فیلم هزارپا پس از عرضه سراسری قرار داده می شود.

لینک های خرید و دانلود قانونی

لینک خرید و دانلود با کیفیت ۴۸۰p

لینک خرید و دانلود با کیفیت ۷۲۰p

لینک خرید و دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

لینک خرید و دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p-Hq

لینک خرید تمام کیفیت ها

****

*** عکس فیلم ایرانی هزارپا ****

دانلود فیلم هزارپا با لینک مستقیم و کیفیت بالا ۷۲۰ و ۱۰۸۰

دانلود فیلم هزارپا با لینک مستقیم

ریمیکس ریتم اوتیسم ۷ دی جی سین سیناتی کیفیت ۳۲۰

ریمیکس ریتم اوتیسم ۷ دی جی سین سیناتی کیفیت ۳۲۰

میکس جدید ریتم اوتیسم دی جی سین سیناتی رادیو جوان

ریمیکس جدید ۹۷ DJ Cincinati

RhythmOtism with DJ Cincinati Episode 7

ریمیکس دی جی سین سیناتی به نام ریتم اوتیسم قسمت 7

Artist: CinCinati – Podcast: RhythmOtism – Episode: 7 – Genre: Persian

لیست آهنگهای موجود در ریمیکس ۷ ریتم اوتیسم دی جی سین سیناتی

Hamed Homayoun – Nimeye Man
Masoud Sadeghloo – Nazdiki Be Man
Majid Eslahi – Bam Bam

Emad Talebzadeh – Yare Dorooneh
Behnam Bani – Horse Ghamar
Sahar – Ey Vay (Remix)

Hoorosh Band – Be ki Poz Midi (Remix)
Hossein tohi – Amazing (Mehran Abbasi Remix)
Sina Derakhshandeh – Kooke Halam
Mohammad Alizadeh – Zendegi
Mehdi Yarahi – Hayyak

Hamid Hirad – Yar
Sasy – Hame bada
Hojat Ashrafzadeh Ft Emad Talebzadeh – Esghe Delam
Faramarz Asef – Haji
Martik – Niloofar

Ebi – Khanoom Gol
Omid Hajili – Yar Yar
Macan Band – 2deyghe Boodi Hala
Roozbeh Nematollahi – Nafas Nafas (DJ Mamsi Remix)

ریمیکس ریتم اوتیسم ۷ دی جی سین سیناتی

دانلود آهنگ افتخار ایران با صدای گامنو

دانلود آهنگ بسیار زیبای گامنو به نام افتخار ایران با بالا ترین کیفیت

Download New Music Gamno Eftekhare Iran

آهنگ برای تیم ملی جام جهانی ۲۰۱۸

آهنگ افتخار ایران گامنو کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Eftekhare Iran

دانلود آهنگ افتخار ایران با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ افتخار ایران با صدای گامنو

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ افتخار ایران گامنو

یه اشتباه موقعیت برای بازیکنان ما

در مقابل دروازه و گل گل چه گلی

چه گوچی داریم ما تو این نسل از فوتبال

این انرژی مثبته که به سوی تان روانه میفرستیم

که بیاد بچرخه دورتون مثله پروانه

این صدای یه ملته میگه ایران قهرمانه همه لای لای لای لای

آه برو جلو تندتر از تند بدو برو جلو منقلب کن

اون گل و بازش کن یالا حالا بازش کن

همه افتخار مایید مرسی که هستید

یار مایین به افتخار ایران دستا همه بره بالا پایین

دستا بره بالا پایین دستا بره بالا پایین خدا نگهدارتون باشه همه بگین آمین آمین

مربی خفن یعنی کیروش همه تیم و بردار بده دست کیروش

ترکونده مثله وینچستر تو رئال بوده و هم منچستر

ایران بگو هی هی ایران بگو هی هی هی هی

این انرژی مثبته که به سوی تان روانه میفرستیم

که بیاد بچرخه دورتون مثله پروانه

این صدای یه ملته میگه ایران قهرمانه همه لای لای لای لای

کریم کریم کریم کریم کریم انصاری اشکان دژاگه

رضا قوچی سردار آزمون دور همدیگه یک تیم اند که نمیتونه کسی ببره ازمون

امون آی امون میخان بگیرن ازمون امون حمله آی حمله زدی تویه گل حالا حله

تار و مارش کن تار و مار حتی اگه بود جلو نیمار حمله آی حمله زدی تویه گل حالا حله

این انرژی مثبته که به سوی تان روانه میفرستیم

که بیاد بچرخه دورتون مثله پروانه

این این صدای یه ملته میگه ایران قهرمانه همه لای لای لای لای

برو جلو تندتر از تند بدو برو جلو منقلب کن اون گل و بازش کن یالا حالا بازش کن

همه افتخار مایید مرسی که هستید

یار مایین به افتخار ایران دستا همه بره بالا پایین

دستا بره بالا پایین دستا بره بالا پایین خدا نگهدارتون باشه همه بگین آمین آمین

غالبا حاصل اعتماد کردن به خدمتگذار باحال برده است

گامنو فکر کن آخر آهنگام از این جمله ها بگم هه

آهنگ افتخار ایران گامنو

دانلود آهنگ نگارا با صدای مهدی یغمایی

دانلود آهنگ بسیار زیبای مهدی یغمایی به نام نگارا با بالا ترین کیفیت

Download New Music Mehdi Yaghmaei Negara

آهنگ نگارا مهدی یغمایی کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Negara

دانلود آهنگ نگارا با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ نگارا با صدای مهدی یغمایی

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ نگارا مهدی یغمایی

مرنجان دلم را که این رسم وفا نیست

نگارا به جز تو کسی در دل ما نیست

ندیدم کسی را از آن دم که تو بودی چه آسان همگان را ز چشمم بربودی

ای عزیز جانم نیمه ی پنهانم بی تو پریشانم همه ی وجودم

دل عاشق مرا بردی گرچه که آزردی دلخوشیم بود که در بند تو بودم

ای عزیز جانم نیمه ی پنهانم بی تو پریشانم همه ی وجودم

دل عاشق مرا بردی گرچه که آزردی دلخوشیم بود که در بند تو بودم

مرا میکشانی به هر سو که توانی شکایت ندارم تو چون در دل و جانی

اگر بی قراری دلیلش غم عشق است

ببین عاشقان را که عالم همه عشق است

ای عزیز جانم نیمه ی پنهانم بی تو پریشانم همه ی وجودم

دل عاشق مرا بردی گرچه که آزردی دلخوشیم بود که در بند تو بودم

ای عزیز جانم نیمه ی پنهانم بی تو پریشانم همه ی وجودم

دل عاشق مرا بردی گرچه که آزردی دلخوشیم بود که در بند تو بودم

آهنگ نگارا مهدی یغمایی

دانلود آهنگ یه چی بگم با صدای علی هایپر

دانلود آهنگ بسیار زیبای علی هایپر به نام یه چی بگم با بالا ترین کیفیت

Download New Music Ali Hyper Ye Chi Begam

آهنگ یه چی بگم علی هایپر کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Ye Chi Begam

دانلود آهنگ یه چی بگم با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ یه چی بگم با صدای علی هایپر

ترانه و موزیک: علی هایپر , تنظیم: فرزان حسنوند

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ یه چی بگم علی هایپر

تو چشمات چی داره که منو دیوونه کرده

تو بری این خونه سرده

باز دلم هواتو کرده

دلم هواتو کرده زیر بارون

من و تو و خیابونو دیوونه بازیامون

دارم عاشق میشم با تو دوباره آروم آروم

یه چی بگم من عاشق چشات شدم

به کی بگم دیوونه وار میخوام تورو

پیگیرتم آخر شدی تموم زندگی من

یه چی بگم من عاشق چشات شدم

به کی بگم دیوونه وار میخوام تورو

پیگیرتم آخر شدی تموم زندگی من

نمیتونم ازت جدا بشم حتی یک دم آخه شدی تموم فکر و ذکرم عشقم

تو که میدونی دل پیش تو گیره کنارت بودن آخه بی نظیره

شدم اون عاشقی که بی تو هیچ جایی نمیره نمیره

یه چی بگم من عاشق چشات شدم

به کی بگم دیوونه وار میخوام تورو

پیگیرتم آخر شدی تموم زندگی من

یه چی بگم من عاشق چشات شدم

به کی بگم دیوونه وار میخوام تورو

پیگیرتم آخر شدی تموم زندگی من

آهنگ یه چی بگم علی هایپر

دانلود آهنگ برو دارمت با صدای ماکان بند

دانلود آهنگ بسیار زیبای ماکان بند به نام برو دارمت با بالا ترین کیفیت

Download New Music Macan Band Boro Daramet

آهنگ برو دارمت ماکان بند کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Boro Daramet

دانلود آهنگ برو دارمت با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ برو دارمت با صدای ماکان بند

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ برو دارمت ماکان بند

چرا غم داره چشات یه دنیا حرف داره نگات

وقتی حالت بده میزنه به سرم که همه ی غماتو بخرم

برو دارمت تنها نمیذارمت الکی نیست

عاشقت شدم و تا زنده ام هواتو دارم

برو دارمت تنها نمیذارمت

این دل حالیش نیست حالیش نیست نبینه خندتو

این دل حالیش نیست دلخور باشی سر کج کنی تو

این دل حالیش نیست حالیش نیست نبینه خندتو

این دل حالیش نیست دلخور باشی سر کج کنی تو

تو میدونی که عاشقت شدم و عشق من به تو که نیست که الکی

میدونم اینو با تو میمونمو آخه تو خیلی با نمکی

نیست هیچ جای دنیا که مثل تو مزه میده من در میارم حرصتو

چیکار کنم آخر من از دست تو دنیارو گشتم من ندیدم مثل تو

این دل حالیش نیست حالیش نیست نبینه خندتو

این دل حالیش نیست دلخور باشی سر کج کنی تو

این دل حالیش نیست حالیش نیست نبینه خندتو

این دل حالیش نیست دلخور باشی سر کج کنی تو

آهنگ برو دارمت ماکان بند

دانلود آهنگ دل کش با صدای حسین توکلی

دانلود آهنگ بسیار زیبای حسین توکلی به نام دل کش با بالا ترین کیفیت

Download New Music Hossein Tavakoli Del Kosh

آهنگ دل کش حسین توکلی کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Del Kosh

دانلود آهنگ دل کش با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ دل کش با صدای حسین توکلی

ترانه: مریم ذاکری, تنظیم: امیر حیدری

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ دل کش حسین توکلی

مده آزار دلم رو دلم میگیره

میسوزونه دلو عشقی که عالم گیره

شده بیمار تو قلب و چشم دیوونه من نکن آزارش نکن آزارش

حالم با تو خوشه دوریت دل میکشه

مجنون با عشق تو بی تاب و دلخوشه

از عشق نگم برات که شدم

گیر چشات اینجور نگام نکن که دلم میره برات

حالم با تو خوشه دوریت دل میکشه

مجنون با عشق تو بی تاب و دلخوشه

از عشق نگم برات که شدم گیر چشات اینجور نگام نکن که دلم میره برات

به خاطرت مردم و تنهام کجایی

بیا که سو نداره چشمام خدایی

بی تو که من عاشق و رسوام کجایی

به جز تو نیست توی سرم حال و هوایی

حالم با تو خوشه دوریت دل میکشه

مجنون با عشق تو بی تاب و دلخوشه

از عشق نگم برات که شدم گیر چشات اینجور نگام نکن که دلم میره برات

حالم با تو خوشه دوریت دل میکشه

مجنون با عشق تو بی تاب و دلخوشه

از عشق نگم برات که شدم

گیر چشات اینجور نگام نکن که دلم میره برات

آهنگ دل کش حسین توکلی

دانلود گلچین آهنگ های اردیبهشت ۱۳۹۷

دانلود گلچین آهنگ های اردیبهشت ۱۳۹۷

دانلود بهترین اهنگ های اردیبهشت ۹۷ به صورت تکی و یکجا

Golchin Best Music Ordibehesht 97

در مجموعه حاضر گلچین بهترین آهنگ های اردیبهشت ۹۷ ،منتخب از بهترین خواننده های پاپ کشور گردآوری شده است که می توانید از رسانه نیو موزیکفا به صورت یکجا یا تکی دانلود کرده و از شنیدن آنها لذت ببرید.

گلچین بهترین آهنگ های اردیبهشت ۹۷ – برترین آهنگ های اردیبهشت ۱۳۹۷

دانلود آهنگهای اردیبهشت ۹۷ در یک فایل زیپ

دانلود با لینک مستقیم

 لیست آهنگ های در این مجموعه – دانلود تکی

۱ – آهنگ خاکستر امین حبیبی

۲ – آهنگ بی آزار سینا شعبانخانی

۳ – آهنگ ماه شب تار مجتبی دربیدی

۴ – آهنگ ببین چقدر دوست دارم سیامک عباسی

۵ – آهنگ دور نشو آرین گله

۶ – آهنگ هنوزم بچه ای پیمان زارعی

۷ – آهنگ چتر نجات کامران مولایی

۸ – آهنگ عشق امیر فرجام

۹ – آهنگ جون و دلم میثم ابراهیمی

۱۰ – آهنگ جانا گروه ایهام

۱۱ – آهنگ تنهایی سینا سرلک

۱۲ – آهنگ جفت شیش مرتضی سرمدی

۱۳ – آهنگ ای داد بر من علیرضا طلیسچی

۱۴ – آهنگ عروسی سه برادر خداوردی

۱۵ – آهنگ الکی مصطفی پاشایی

۱۶ – آهنگ رد پا ادی عطار

۱۷ – آهنگ باید ببخشمت امیر عباس گلاب

۱۸ – آهنگ تو عشقم شدی مسعود سعیدی

۱۹ – آهنگ دردسرساز ایوان بند

۲۰ – آهنگ صدات تو گوشمه شهاب رمضان

۲۱ – آهنگ نگو نه افشین آذری

۲۲ – آهنگ بارون سامان جلیلی

۲۳ – آهنگ یه ذره یواش مهرزاد امیرخانی

۲۴ – آهنگ میگی نگفتی مجید اصلاحی

۲۵ – آهنگ بی آسمون مهدی جهانی

۲۶ – آهنگ تو دل منی ادوین

۲۷ – آهنگ مگه چی داری فرزاد فرزین

۲۸ – آهنگ دل دیوونه مسیح و پیمان

۲۹ – آهنگ تو یارمنی محسن ابراهیم زاده

۳۰ – آهنگ رخ احمد سلو

۳۱ – آهنگ خوشم میاد امین مرعشی

۳۲ – آهنگ عاشق نشدم پویا بیاتی

۳۳ – آهنگ یار همیشگیم سینا درخشنده

۳۴ – آهنگ دلگیر نشو یوسف زمانی

۳۵ – آهنگ زیبا نگارا امیرحسین افتخاری

۳۶ – آهنگ در بدر مهدی احمدوند

۳۷ – آهنگ ماه من حمید هیراد

۳۸ – آهنگ ماه عسل ۹۷ بهنام بانی

۳۹ – آهنگ ماه عسل ۹۷ مسیح و آرش AP

۴۰ – آهنگ سختش نکن شهرام شکوهی

در حال بروزرسانی ۲۳ اردیبهشت ۹۷ …..

دانلود گلچین بهترین آهنگ های اردیبهشت ۹۷

ریمیکس ترافیک ۳۸ دی جی بهادر اس Traffik

ریمیکس ترافیک ۳۸ دی جی بهادر اس Traffik – ریمیکس آهنگ ترکیه ایی سیستمی

ریمیکس جدید BahadorS به نام Traffik 38

ریمیکس جدید ۹۷ BahadorS

Traffik with BahadorS Episode 38

بهادر اس Traffik

ریمیکس ترافیک 38 دی جی بهادر اس Traffik

Artist: BahadorS – Podcast: Traffik – Episode: 38 (Turkish Special) – Genre: Turkish

لیست آهنگهای موجود در ریمیکس Traffik BahadorS Episode 38

به زودی …

ریمیکس ترافیک ۳۸ دی جی بهادر اس Traffik

ریمیکس دور دور دی جی ال قسمت 1

ریمیکس دور دور ۱ دی جی ال DorDor DeeJay AL

ریمیکس جدید ۹۷

ریمیکس جدید DJ AL به نام DorDor 1 DeeJay AL

RJ presents an exclusive new show, DorDor DeeJay AL

ریمیکس دور دور 1 دی جی ال DorDor DeeJay AL

Host: DeeJay_AL – Podcast: DorDor – Episode: 1 – Genre: Persian

لیست آهنگهای موجود در ریمیکس ۱ DeeJay AL DorDor

Hoorosh Band – Mah Pishooni
Mohammad Alizadeh – Zendegi
Omid Hajili – Yar Yar
Hamed Homayoun – Asheghaneh
Ali Lohrasbi – Baroon Mizane (Hossein Qamgin Remix)

Macan Band – 2Deyghe Boodi
TM Bax – Masalei Ni
Arsalan – Faghat Beraghs (Deejay Al Remix)
Puzzle Band – Hasti (DJ M6 & Sajad Gholipour Remix)
Tohi – Amazing (Mehran Abbasi Remix)

Hamid Hiraad – Shookhie Mage (Ali Edris Remix)
Majid Eslahi – Hassas
Edvin – Tala
Eddie Attar – Boro
Sogand – Yadesh Bekheir
Behzad Leito – Hamintori (Ft Anita) (Dynatonic Remix)

Octave – Be In Chiza Nist (Ft Hana)
Arsalan – Salamati
Sasy – Bikhial
Kamran Hooman – Mantegh Nadaram
Mehdi Ahmadvand – Dar Be Dar

Shahab Tiam – Bi Hashiye
Hamed Homayoun – Hese Asheghi (DJ Mamsi Remix)
Baran – Lanat (Soheil Shams Remix)
Mohsen Yeganeh – Pa Be Paye To (Ehsan Shirazi Remix)
Macan Band – Ashegh Ke Mishi
Sirvan Khosravi – Ghabe Akse Khali
Shadmehr Aghili – Ghalbe Man

ریمیکس دور دور ۱ دی جی ال DorDor DeeJay AL

دانلود آهنگ بی تو با صدای رضا صادقی

دانلود آهنگ بسیار زیبای رضا صادقی به نام بی تو با بالا ترین کیفیت

Download New Music Reza Sadeghi Bi To

آهنگ بی تو رضا صادقی کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Bi To

دانلود آهنگ بی تو با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ بی تو با صدای رضا صادقی

ترانه: اسحاق انور, موزیک: غلامرضا صادقی, تنظیم: حمید اکبرزاده

تیتراژ سریال بچه مهندس شبکه دو سیما

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ بی تو رضا صادقی

یه عمره مثل چشمای ستاره خواب و بیدارم

یه عمره ماه پشت ابر و من دلتنگ دیدارم

یه عمره میکشم با گریه ناز آرزوهامو بگو

تا فصل لبخندت چقدر گریه بدهکارم

تو اون حرفی تو اون رازی که با مردم نمیشه

گفت بگو ای راز سربسته تورو تا کی نگه دارم

یه عمره پای عشقت لحظه هامو زندگی کردم

برای مردنم یک لحظه دیدار آرزو دارم آرزو دارم آرزو دارم

دیگه دنیا بی تو جایی واسه موندن نداره

این پرنده آسمون داره ولی شوق پریدن نداره

آروم آروم شب و روزامو دارم سر میکنم

آخه این کوچه ی بن بست که دویدن نداره

آروم آروم شب و روزامو دارم سر میکنم

آخه این کوچه ی بن بست که دویدن نداره

بی تو دنیا دیگه جایی واسه موندن نداره

آهنگ بی تو رضا صادقی

دانلود آهنگ وردار ببر دلتو با صدای رضا رامیار

دانلود آهنگ بسیار زیبای رضا رامیار به نام وردار ببر دلتو با بالا ترین کیفیت

Download New Music Reza Ramyar Vardar Bebar Deleto

آهنگ وردار ببر دلتو رضا رامیار کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Vardar Bebar Deleto

دانلود آهنگ وردار ببر دلتو با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ وردار ببر دلتو با صدای رضا رامیار

ترانه و موزیک: رضا رامیار , تنظیم: سعید انصار

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ وردار ببر دلتو رضا رامیار

بگو چی دلتو زد شدیم آواره باز داد زدم هی بمون دیوونتو بساز

چی سرمون اومد نمیبینی منو گفتم تنها میشم میمیره دل نرو

وردار ببر دلتو یکم حوصله کن عاشقی حبابه میره از سر تو

نه نترس دل بکن حقمه ول بشم فقط یه بار نگام کن بذار آروم جون بدم

وردار ببر دلتو یکم حوصله کن عاشقی حبابه میره از سر تو

نه نترس دل بکن حقمه ول بشم

فقط یه بار نگام کن بذار آروم جون بدم

مث گردابه عشق اون چشای تو که انگاری داره جونمو میگیره

تن لخت تنهایی داره عشق قشنگمونو با دستاش میگیره

ولی تو

وردار ببر دلتو یکم حوصله کن عاشقی حبابه میره از سر تو

نه نترس دل بکن حقمه ول بشم

فقط یه بار نگام کن بذار آروم جون بدم

وردار ببر دلتو یکم حوصله کن عاشقی حبابه میره از سر تو

نه نترس دل بکن حقمه ول بشم

فقط یه بار نگام کن بذار آروم جون بدم

آهنگ وردار ببر دلتو رضا رامیار

دانلود آهنگ نازک دل حساس با صدای پویا بیاتی

دانلود آهنگ بسیار زیبای پویا بیاتی به نام نازک دل حساس با بالا ترین کیفیت

Download New Music Pouya Bayati Nazok Dele Hassas

آهنگ نازک دل حساس پویا بیاتی کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Nazok Dele Hassas

دانلود آهنگ نازک دل حساس با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ نازک دل حساس با صدای پویا بیاتی

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ نازک دل حساس پویا بیاتی

من آرومم با عشق تو که تو نازک دل حساس منی

که تو عشق با احساس منی که تو هرکاری کنی واسه منی

من آرومم با عشق تو بمون بمون تا عاشق تر بشم

بمون تویی تنها آرامشم بمون که بی تو غرق خواهشم

تو نیستی پیشم دلتنگت میشم به خدا طاقت دوریتو ندارم

یار دیرینه مهرت شیرینه نمیشه نداشته باشمت کنارم

وقتی بارونه بی تو این خونه هی منو یاد تو میندازه عزیزم

هر جا حس کردی می خوای برگردی در این خونه به روت بازه عزیزم

تو نیستی پیشم دلتنگت میشم به خدا طاقت دوریتو ندارم

یار دیرینه مهرت شیرینه نمیشه نداشته باشمت کنارم

وقتی بارونه بی تو این خونه هی منو یاد تو میندازه عزیزم

هر جا حس کردی می خوای برگردی در این خونه به روت بازه عزیزم

من آرومم با عشق تو بمون بمون تا عاشق تر بشم

بمون تویی تنها آرامشم بمون که بی تو غرق خواهشم

تو نیستی پیشم دلتنگت میشم به خدا طاقت دوریتو ندارم

یار دیرینه مهرت شیرینه نمیشه نداشته باشمت کنارم

وقتی بارونه بی تو این خونه هی منو یاد تو میندازه عزیزم

هر جا حس کردی می خوای برگردی در این خونه به روت بازه عزیزم

تو نیستی پیشم دلتنگت میشم به خدا طاقت دوریتو ندارم

یار دیرینه مهرت شیرینه نمیشه نداشته باشمت کنارم

وقتی بارونه بی تو این خونه هی منو یاد تو میندازه عزیزم

هر جا حس کردی می خوای برگردی در این خونه به روت بازه عزیزم

آهنگ نازک دل حساس پویا بیاتی

دانلود آهنگ عطر تو با صدای حجت اشرف زاده

دانلود آهنگ بسیار زیبای حجت اشرف زاده به نام عطر تو با بالا ترین کیفیت

Download New Music Hojat Ashrafzadeh Atre To

آهنگ عطر تو حجت اشرف زاده کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Atre To

دانلود آهنگ عطر تو با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ عطر تو با صدای حجت اشرف زاده

ترانه: محمد محتشمی, موزیک: عماد طالب زاده , تنظیم: حمید اکبرزاده

تیتراژ برنامه جشن رمضان شبکه پنج

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ عطر تو حجت اشرف زاده

کجا برم که عطر تو تو این هوا نباشه چشای خیسمو نذار اسیر گریه ها شه

با اینکه از ندیدنت گلایه های ندارم هنوزم عاشق توام هنوز بی قرارم

به بارونا بگو هوامو داشته باشن تو زندگیم دوباره عطرتو بپاشن

هوای تو که دیگه از سرم نمیره هرکی شنیده قصمو دلش میگیره

ابر بارون برگ پاییز تورو یاد من میاره شهر خیسه دلگیره دلم ابر بهاره

میباره برگ بارون دلتنگم تو کجایی بعد از تو با این بغض میجنگم تو کجایی

ابر بارون برگ پاییز تورو یاد من میاره شهر خیسه دلگیره دلم ابر بهاره

میباره برگ بارون دلتنگم تو کجایی بعد از تو با این بغض میجنگم تو کجایی

بگو کجا برم نبینمت دوباره شاید یه شب فکرت منو راحت بذاره

میترسم از روزی که برگردی نباشم بین همین مردم ولی دور از تو باشم

حتی اگه دنیا فراموشی بگیره تنهاییامو بعد تو یادش نمیره

بی تو منو این گریه از پا در میاره کی مثل من این دوریو طاقت میاره

ابر بارون برگ پاییز تورو یاد من میاره شهر خیسه دلگیره دلم ابر بهاره

میباره برگ بارون دلتنگم تو کجایی بعد از تو با این بغض میجنگم تو کجایی

ابر بارون برگ پاییز تورو یاد من میاره شهر خیسه دلگیره دلم ابر بهاره

میباره برگ بارون دلتنگم تو کجایی بعد از تو با این بغض میجنگم تو کجایی

آهنگ عطر تو حجت اشرف زاده

دانلود آهنگ سختش نکن با صدای شهرام شکوهی

دانلود آهنگ بسیار زیبای شهرام شکوهی به نام سختش نکن با بالا ترین کیفیت

Download New Music Shahram Shokoohi Sakhtesh Nakon

آهنگ سختش نکن شهرام شکوهی کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Sakhtesh Nakon

دانلود آهنگ سختش نکن با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ سختش نکن با صدای شهرام شکوهی

ترانه: احسان آذر, موزیک: مهدیار معصومی, تنظیم: آرش آزاد

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ سختش نکن شهرام شکوهی

دلم تنگه بزن بارون بزن بارون به غم هامون

بارون داره میزنه نم نم داره صبح میشه کم کم میترسم

جز من کس دیگه ای باشه که دل تو باهاشه میترسم

سختش نکن که نمیکشه قلبم

سختش نکن تویی مرهم دردم سختش نکن

بی تو پاییز زردم

سختش نکن که نمیکشه قلبم

سختش نکن تویی مرهم دردم سختش نکن

بی تو پاییز زردم

دلم تنگه بزن بارون بزن بارون به غم هامون

بارون داره میزنه نم نم داره صبح میشه کم کم میترسم

جز من کس دیگه ای باشه که دل تو باهاشه میترسم

سختش نکن که نمیکشه قلبم سختش نکن

تویی مرهم دردم سختش نکن

بی تو پاییز زردم

سختش نکن که نمیکشه قلبم سختش نکن

تویی مرهم دردم سختش نکن

بی تو پاییز زردم

آهنگ سختش نکن شهرام شکوهی

دانلود آهنگ جونم با صدای مهرزاد امیرخانی

دانلود آهنگ بسیار زیبای مهرزاد امیرخانی به نام جونم با بالا ترین کیفیت

Download New Music Mehrzad Amirkhani Joonam

آهنگ جونم مهرزاد امیرخانی کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Joonam

دانلود آهنگ جونم با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ جونم با صدای مهرزاد امیرخانی

موزیک: معین طیبی, ترانه: مهرزاد امیرخانی , تنظیم: فرشاد یزدی

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ جونم مهرزاد امیرخانی

بگو ببینم بلدی بگو عاشقتم توام

بگو واسه یه بار بذار فضامون عوض شه یکم

بدو بیا پیش من بهم بگو میشه من به همه بگم که تویی تو دل آتیش من

جونم جون به اون چشاتو آخ چقدر باحالی چقدر همه چی باحاله با تو

جونم دیوونه آخه کی میدونه کلی ادا اصول باحال یواشکی بینمونه

حست چه نابه توی جفت چشمات

شرابه آدم میخواد سرشو بذاره با خیال تو بخوابه

تو ناب نابی خیلی جوابی دنیام تو شدی فقط آخر انتخابی

جونم جون به اون چشاتو آخ چقدر باحالی چقدر همه چی باحاله با تو

جونم دیوونه آخه کی میدونه کلی ادا اصول باحال یواشکی بینمونه

جونم جون به اون چشاتو آخ چقدر باحالی چقدر همه چی باحاله با تو

جونم دیوونه آخه کی میدونه کلی ادا اصول باحال یواشکی بینمونه

آهنگ جونم مهرزاد امیرخانی

دانلود آهنگ دیدم که میگم با صدای میلاد باران

دانلود آهنگ بسیار زیبای میلاد باران به نام دیدم که میگم با بالا ترین کیفیت

Download New Music Milad Baran Didam Ke Migam

آهنگ دیدم که میگم میلاد باران کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Didam Ke Migam

دانلود آهنگ دیدم که میگم با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ دیدم که میگم با صدای میلاد باران

ترانه و موزیک: علیرضا طلیسچی , تنظیم: پیام هوشمند

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ دیدم که میگم میلاد باران

دیدم که میگم میریزه دورت یه مشت بی درد بی غم

کاری میکنن که نباشی پیشم که از یاد ببری منی که تو زندگیتم

دیدم که میگم یه مشت حرف تازه دارم

برا تو تو فکر میکنی دیگه دارم هواتو

اما آخر میبینی یکی میگیره جاتو

خوبیاتو اسم ببر برام تو نصف من الان

عاشقم نیستی حتی مثل قبلنا

یه روز میاد غریبه میشه اسم من برات

دست کم نگیر این عشقو نه نگو ولش کنم

میخوای تموم خاطرات خوبو بشمرم

نذار دلت بره ببره با خودش تورو هم

از سرم نمیره دیگه بوت بعد اولین بگو مگوت باز به سمت من روونه شو

راه بیا بازم به حرف من دست بذار رو نقطه ضعف من باز برو بازم دیوونه شو

از سرم نمیره دیگه بوت بعد اولین بگو مگوت باز به سمت من روونه شو

راه بیا بازم به حرف من دست بذار رو نقطه ضعف من باز برو بازم دیوونه شو

باز برو بازم دیوونه شو

دو روز نگذشته پاتو پس میکشی

بعد میگی چرا داری دورم قفس میکشی

خب نکشم دیوونه میشم

میری میشه آرزوم یه لحظه بو کردنت میری خسته میشم از آرزو کردنت

دیوونه شم خوب نمیشم

از سرم نمیره دیگه بوت بعد اولین

بگو مگوت باز به سمت من روونه شو

راه بیا بازم به حرف من دست بذار رو

نقطه ضعف من باز برو بازم دیوونه شو

از سرم نمیره دیگه بوت بعد اولین

بگو مگوت باز به سمت من روونه شو

راه بیا بازم به حرف من دست بذار

رو نقطه ضعف من باز برو بازم دیوونه شو

باز برو بازم دیوونه شو

آهنگ دیدم که میگم میلاد باران

فیلم آینه بغل با لینک مستقیم

دانلود فیلم آینه بغل با لینک مستقیم و کیفیت بالا ۷۲۰ و ۱۰۸۰

دانلود فیلم ایرانی آینه بغل با بازی محمدرضا گلزار و جواد عزتی لینک مستقیم

فیلم کامل آینه بغل , دانلود فیلم , دانلود فیلم ایرانی , فیلم جدید ایرانی

دانلود فیلم آینه بغل با لینک مستقیم و کیفیت بالا ۷۲۰ و ۱۰۸۰

خرید و دانلود قانونی

آینه بغل فیلمی به کارگردانی منوچهر هادی، تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور و سید امیر پروین حسینی و نویسندگی بابک کایدان محصول سال ۱۳۹۶ است.

این فیلم در تاریخ ۱۵ آذر ۱۳۹۶ در سینماهای ایران اکران شده‌است.آینه بغل در توانست با عبور از گشت ۲ به دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران و پرفروش‌ترین فیلم سال ۱۳۹۶ تبدیل شود.

خلاصه فیلم آینه بغل : مرتضی(جواد عزتی) پسری است که در گاراژ کار می‌کند و به مناسبت سالگرد نامزدی اش از گاراژ ماشین گران‌قیمتی را به عنوان امانتی برمی‌دارد، در همین حین که نامزد او سوار بر ماشین است و مرتضی برای خرید آب هویج بستنی می‌رود به ناگاه ماشین شهرداری با آینه بغل ماشین او برخورد و آینه بغل او می‌شکند و خسارت زیادی به ماشین وارد می‌شود که بعد از ۲ روز مرتضی و نامزدش مهناز(نازنین بیاتی) برای عذر خواهی به منزل شاهانه شاهرخ(محمدرضا گلزار)می‌روند و در آنجا اتفاقات جالبی رخ می‌دهد…

بازیگران فیلم سینمایی آینه بغل : محمدرضا گلزار ، جواد عزتی ، یکتا ناصر ، نازنین بیاتی ، مه‌لقا باقری ، سیامک صفری ، غلامرضا نیکخواه ، بهاره رهنما

لینک های خرید و دانلود قانونی

لینک خرید و دانلود با کیفیت ۴۸۰p

لینک خرید و دانلود با کیفیت ۷۲۰p

لینک خرید و دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

لینک خرید و دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p-Hq

لینک خرید تمام کیفیت ها

****

فیلم آینه بغل با لینک مستقیم

فیلم آینه بغل با لینک مستقیم

فیلم آینه بغل با لینک مستقیم

فیلم آینه بغل با لینک مستقیم

دانلود آهنگ چشمات با صدای اردلان طعمه

دانلود آهنگ بسیار زیبای اردلان طعمه به نام چشمات با بالا ترین کیفیت

Download New Music Ardalan Tomeh Cheshmat

آهنگ چشمات اردلان طعمه کیفیت 320 به همراه پخش آنلاین آهنگ Cheshmat

دانلود آهنگ چشمات با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ چشمات با صدای اردلان طعمه

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ چشمات اردلان طعمه

 

آهنگ چشمات اردلان طعمه

دانلود فیلم ایرانی فیلم وکیل بند با بازی حدیث فولادوند لینک مستقیم

دانلود فیلم وکیل بند با لینک مستقیم و کیفیت بالا ۷۲۰ و ۱۰۸۰

دانلود فیلم ایرانی فیلم وکیل بند با بازی حدیث فولادوند لینک مستقیم

فیلم کامل وکیل بند , دانلود فیلم , دانلود فیلم ایرانی , فیلم جدید ایرانی

دانلود فیلم وکیل بند با لینک مستقیم و کیفیت بالا ۷۲۰ و ۱۰۸۰

ژانر: اجتماعی
فرمت:MP4
مدت زمان: ۹۰ دقیقه
محصول کشور: ایران
سال ساخت: ۱۳۹۴
کارگردان: قدرت اله بزرگی

بازیگران فیلم وکیل بند : حدیث فولادوند، رامبد شکرابی، بهزاد رحیم خانی، کیانوش گرامی، کاظم افرندنیا و …

فیلم وکیل بند در ژانر اجتماعی و جنایی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی قدرت الله بزرگی محصول سال ۱۳۹۷ می باشد. بازیگرانی چون « حدیث فولادوند ، رامبد شکرابی ، بهزاد رحیم خانی ، کیانوش گرامی ، کاظم افرند‌نیا و…. » در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌ اند

لینک های خرید و دانلود قانونی

لینک خرید و دانلود با کیفیت ۴۸۰p

لینک خرید و دانلود با کیفیت ۷۲۰p

لینک خرید و دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

لینک خرید و دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p-Hq

لینک خرید تمام کیفیت ها

****

دانلود فیلم وکیل بند با لینک مستقیم

دانلود آهنگ چرا بیخودی دل ببندم با صدای مرتضی اشرفی

دانلود آهنگ بسیار زیبای مرتضی اشرفی به نام چرا بیخودی دل ببندم با بالا ترین کیفیت

Download New Music Morteza Ashrafi Chera Bikhodi Del Bebandam

آهنگ چرا بیخودی دل ببندم مرتضی اشرفی کیفیت 320 به همراه متن آهنگ

دانلود آهنگ چرا بیخودی دل ببندم با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ چرا بیخودی دل ببندم با صدای مرتضی اشرفی

ترانه و موزیک: سینا پارسیان, تنظیم:میلاد بهشتی

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ چرا بیخودی دل ببندم مرتضی اشرفی

عزیزم حق با توئه اینجا یا جای من یا توئه چیکارت کنم

تا تو هی یه روز در میون بیخیالم نشی

بذاری برم میرمو دل عاشقو مستو درگیرمو

ازت پس میگیرم به شرطی که تو قول بدی سد راهم نشی

دارم میرمو برنمیگردم عشقم توام چشم به راهم نشین

چرا بیخودی دل ببندم که بعدا به حالا بخندم

که بعدا به حسی که داشتم بهت تو تموم این سالا بخندم

چرا این همه ساده باشم که با اینکه از چشمت افتاده باشم

بهت فکر کنم بی خیالت نشم دل به چشمای تو داده باشم

مقصر منم یا تویی هنوز واسه من کل دنیا تویی

چقد پشت سرم حرفه عشقم میدونی دلیل این حرفا تویی

دارم میرمو برنمیگردم عشقم توام چشم به راهم نشین

چرا بیخودی دل ببندم که بعدا به حالا بخندم

که بعدا به حسی که داشتم بهت تو تموم این سالا بخندم

چرا این همه ساده باشم که با اینکه از چشمت افتاده باشم

بهت فکر کنم بی خیالت نشم دل به چشمای تو داده باشم

چرا بیخودی دل ببندم که بعدا به حالا بخندم

که بعدا به حسی که داشتم بهت تو تموم این سالا بخندم

چرا این همه ساده باشم که با اینکه از چشمت افتاده باشم

بهت فکر کنم بی خیالت نشم دل به چشمای تو داده باشم

آهنگ چرا بیخودی دل ببندم مرتضی اشرفی